Formularz kontaktowy Nasza pomoc i wsparcie techniczne świadczone jest wyłącznie dla produktów Pinnacle Studio pochodzących z polskiej dystrybucji i zakupionych od polskich sprzedawców. Przesłanie zdjęcia/skanu FV/paragonu, przyspieszy uzyskanie pomocy technicznej. Imię i nazwisko (wymagane) Adres email (wymagane) Tel. (wymagane) Produkt otrzymałem w wersji: (wymagane) —Proszę wybrać opcję—BOX - pudełko z kodem i nośnikiem DVDElektronicznej - wiadomość z kodem i linkiem do pobrania Dołącz dowód zakupu oprogramowania (niewymagane) Może to być skan/zdjęcie/zrzut ekranu faktury lub paragonu, z widoczną nazwą produktu oraz danymi wystawcy i nabywcy. Wersja programu (wymagane) —Proszę wybrać opcję—2625242322212019181716Trialstarsza/inna —Proszę wybrać opcję—UltimatePlusStandardInna—Proszę wybrać opcję—Pełna wersjaUpgrade System operacyjny (wymagane) —Proszę wybrać opcję—Windows 11Windows 10Windows 8.1Windows 8Windows 7Inny Kiedy pojawia się problem podczas instalacjipodczas użytkowania Opis problemu (wymagane) Im dokładniejszy będzie opis występującej sytuacji, tym szybciej będziemy w stanie pomóc. Dodaj plik (max. 6MB, dopuszczalne formaty: jpg, gif, png, doc, docx, rar, zip) Zapoznaj się z zasadami przetwarzania danych osobowych. Δ FAQ Jak do zgłoszenia dołączyć plik większy niż 6 MB ? Jak sprawdzić wersji programu Pinnacle ?